Mamograf nepomáhá prevenci rakoviny prsu, naopak je nebezpečný

mamografMamograf nepomáhá prevenci rakoviny prsu, naopak je nebezpečný zdravotni potize

Dosud největší studie o mamografech zjistila, že jsou zcela zbytečné a navíc nebezpečné
Když se podíváme na statistiky, tak procento úmrtí žen na rakovinu, které chodily na mamograf bylo stejné jako u těch, které na něj nechodily.

Pokud se chce dnes žena chránit před rakovinou, jedna z prvních preventivních věcí, které udělá je, že pravidelně chodí na mamografické vyšetření.
Podle nejnovějšího výzkumu je však toto vyšetření nejen zcela zbytečné, ale i škodlivé a pro ženy přímo nebezpečné.
Medicínská komunita to samozřejmě nikdy nepřizná, protože nechce přijít o peníze, které z tohoto vyšetření získává. Právě naopak, udělá vše proto, aby pravdu ukryla.

Co zjistila nejnovější studie
Poslední a dosud i nejrozsáhlejší studie zkoumající mamografii ukázala, že hlavním problémem mamografického vyšetření jsou de věci.
Tou první je vysoké procento falešně pozitivních výsledků (ukáže rakovinu, kde žádná není). No a tou druhou věcí je, že samotné vyšetření vyvolává rakovinu svým rentgenovým zářením.
Uvedená studie byla provedena na téměř 90000 ženách za posledních 25 let.
Její závěry vzbudily značné obavy. Zjistilo se totiž, že úmrtnost žen s ním je stejná jako bez něj.

Jak škodlivý je mamograf
Pacientky, které podstupují mamografické vyšetření, se vystavují nadměrným dávkám radiace. To u nich značně zvyšuje riziko vzniku rakoviny z ozáření.
Mamograf jim tak nejenže nepomáhá, ale doslova škodí.
Dalším vážným problémem je nepřesnost mamografie, kdy je stejná šance, že vám rakovinu neodhalí, jakož i šance, že odhalí nemoc, kde žádná neexistuje.
Podle Národního institutu rakoviny (NCI) existuje až 20% šance, že mamograf rakovinu neodhalí, protože diagnostikovat rakovinu ve velmi rané fázi je obtížné i pro mamograf.
Celý tento zmatek kolem mamografie způsobuje, že ženy dnes nevědí, jak se mají před rakovinou chránit.

Vše se to ještě více komplikuje s příchodem 3D mamografů, které vyzařují mnohem více radiace než dosavadní 2D mamografy. Riziko rakoviny z ozáření tak dále stoupá.

Jak se tedy chránit?
Pokud jste i vy, podobně jako ostatní ženy, zmatené ohledně prevence rakoviny, máme pro vás pár užitečných tipů, jak se před ní chránit.
Stejně jako u ostatních typů rakoviny, i zde její rozvoj závisí na množství faktorů. Snažte se proto dodržovat následující zásady:
1. Vyhýbejte se spálenému masu. I když si vaříte pro sebe, snažte se maso raději normálně vařit namísto grilování či smažení, při kterém vzniká nejvíce karcinogenů.
2. Ujistěte se, že konzumujete ve stravě dostatek jódu. Pro jistotu ho užívejte i ve formě doplňků.
3. Vyhýbejte se ftalátům, hormonálním terapiím, BPA a dalším xenoestrogenům (hlavně v plastech, plastových obalech, plastových pohárech a v kosmetice).
4. Riziko rakoviny mohou také zvyšovat elektrické dečky. Nepoužívejte je.
5. Eliminujte výskyt v elektromagnetických polích (mobily, Wi-Fi, mobilní vysílače na střechách, elektrické zásuvky v blízkosti hlavy v ložnici, vedení vysokého napětí a podobně).
6. Omezte konzumaci alkoholu.
7. Snažte se do vaší stravy zahrnout každý den trochu kurkumy obsahující kurkumin, který výrazně snižuje riziko vzniku rakoviny. Kurkumu užívejte se špetkou černého pepře.
8. Nenoste těsné podprsenky. Noste podprsenky bez kostic a výztuží, které jsou pružné a umožní vám volně dýchat. 
9. Konzumujte potraviny bohaté na omega-3 nenasycené mastné kyseliny (avokádo, lněný olej, mořské ryby). Můžete vyzkoušet i recept Dr. Budwig, kde se konzumuje lněný olej s tvarohem. 
10. Vypijte každý den alespoň jednu čerstvou zeleninovou šťávu.
11. Udržujte si zdravou tělesnou váhu, vyhýbejte se obezitě.
12. Buďte během dne více aktivní, pravidelně cvičte nebo alespoň choďte na delší procházky v přírodě.
13. Zlepšete si citlivost na inzulín, posilujte leptinové receptory.
14. Vyhýbejte se sóje a nefermentovaným sójovým produktům (některé tofu jsou fermentované, ale ne všechny druhy).
15. Udržujte si zdravou hladinu vitamínu D v krvi. Při nedostatku slunečního svitu hlavně v zimě si ho doplňujte doplňkem stavy. zelené smoothie
16. Vyhýbejte se rafinovaným cukrům a výrobkům, které je obsahují.

Osobně přidávám další body, které považuji také za důležité (pozn. autora stránek Naturis)

17. Obohaťte svou stravu o zásadité potraviny (žijeme v kyselém prostředí a kyselé prostředí podporuje rakovinové bujení). Zelené potraviny a šťávy pomáhají tělu dostat se opět do tzv. acidobazické rovnováhy.   

18. Vyhněte se deodorantům, které obsahují hliník. Hliník ucpává póry a blokuje pocení, které je pro tělo přirozené. Tělo se tak zbavuje škodlivých látek. Deodoranty bez obsahu hliníku a konzervantů najdete zde.

Závěr
Při ochraně zdraví musí dnes člověk spoléhat hlavně sám na sebe.
Je to smutné, ale i při doporučení lékařů absolvovat různé procedury je nutné, abyste byli obezřetní, protože lékaři mají často konflikty zájmů a skryté finanční motivy.

zdroj: vylectese.cz




Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit